finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vår i luften

Kategori: Dagbok

Fredag, men utan fredags-känsla. Ska jobba hela dagen imorgon tyvärr, men har tagit ledigt på måndag i gengäld. Kom nyss hem från ett gediget benpass, toppat med en proteinshake och kvarg med blåbär. Gud vad jag längtar tills den dära fettmätningen är gjord på söndag så att jag kan få unna mig något litet extra som inte förstör någon invägning! Det verkar som att jag kommer få en typ av "ätardag" varje vecka framöver eftersom jag gjort såpass stora framsteg snabbt. Jag ser gifflar, frallor och choklad sväva framför ögonen, så dödligt sugen är jag! Men när jag bestämt mig så har jag bestämt mig. Sån är jag. Jag ska vänta till efter invägningen på söndag! Idag fick jag kommentarer om att jag gått ner i vikt, det känns bra att det syns även för dom som ser mig varje dag! =)
 
 

Kommentarer

  • C säger:

    Måste ju träffas snart!

    2014-03-28 | 18:16:13
  • Malin säger:

    Hej, tack för att du undrar men jag är knappt levande.. Penicillinet har inte funkat på inflammationen så idag har jag fått en ny sort.. Missat två veckors träning nu.. Så himla trist.. Men är galet taggad att komma igång igen! Har bra minskning dessa två v ändå, ska uppdatera det sedan när jag orkar. Har skött maten bra så det känns skönt.

    2014-03-28 | 18:51:05
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: