finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Backintervaller

Kategori: Dagbok

Är väldigt trött av pollen, men körde ca 40 minuter backintervaller idag. Har fixat lite ärenden och köpte ett par nya träningshandskar med handledsstöd. Håller på att tvätta, skulle behöva storstäda här hemma men jag är så matt i kroppen.... Ikväll blir det givetvis Eurovision song contest!! =)
 
Fett irriterad på att mitt gym knappt har några bra tillskott eller bars kvar i sin butik. De har ju sålt gymmet och de bryr sig inte om att ta in nya saker så allt är slut nästan. Positivt för min del är iförsig att alla är så arga på gymägarna att det är nästintill tomt i lokalerna för ingen vill träna där längre! Från 1 juli får jag träna på ett annat gym mot en tilläggsavgift medans de renoverar i ca 7 veckor. Sedan kommer jag förmodligen fortsätta träna där om det blir ett bra gym. Det är nära, det är lagom lokaler, inga pass eller gruppträningar, och chill folk. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: