finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Blodomloppet

Kategori: Dagbok

Sprang Blodomloppet 5 km ikväll, och gud vad tungt det kändes jämfört med förra veckans lopp! Det blev en dålig start och jag hamnade långt bak med mycket folk framför mig. Men banan var bättre och jag höll ett jämnt tempo hela vägen runt 9.6 km/h.
Gick in i mål på 31:43 vilket definitivt är ett personligt rekord för mig! (Förra året sprang jag på 34:04 som var mitt första lopp någonsin.) Jag är nöjd med förbättringen och supernöjd att jag klådde min tid från Vårruset förra veckan på 33:05!!!! =) Imorgon har jag tagit ledigt halva dagen, för att få sova ut lite grann och köra ett träningspass på förmiddagen.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: