finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Cheatmeal dags

Kategori: Dagbok

Veckans cheatmeal blev bananapancakes (fullkorn) med smält choklad och hallonsylt. I min mun var det något av det sjukaste godaste jag ätit, men det kan vara för att jag uppskattar det mer nu när jag får unna mig så sällan.
 
Laddade hela dagen för ett rejält pass på gymmet, men när jag kom dit klockan 19 blev det totalt antiklimax. Nedanvåningen var stängd, släkt och låst och det innebar att jag fick ändra om i planen på plats och sprang 5 km på löpbandet istället. Det gör inget men det blev verkligen fail. Jag får helt enkelt ta ett rejält pass imorgonbitti istället. Sitter och tittar på inlines på blocket, är så sugen på att rulla längs havet i sommarvärmen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: