finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Formcheck

Kategori: Dagbok

Skulle behöva någon som fotar medans jag lyfter! Jag har haft långärmad tröja på mig oftast senaste tiden och därmed inte noterat min utveckling så noga. Om jag får säga det själv så har jag fått galet bra form på kort tid nu. Axon tror att jag är nere på 21-22 % kroppsfett, och musklerna börjar träda fram allt mer. Det är svårt att ta bilder själv efteråt, det är inte samma sak som i användning med vikt. Men framåt har det gått, på hela kroppen! 
Imorgon blir det ätarmåltid (istället för ätardag) och deeeeeeet ser jag fram emot kan ni tro!!! =D
 
8 Mars
 
 
16 Maj
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: