finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

matvandring

Kategori: Dagbok

Idag hade vi "personaldag" vilket innebär att vi gör något trevligt tillsammans allihopa. Men vi får aldrig veta i förväg vad vi ska göra eller vart vi ska. Matvandring var kanske inte vad jag hade hoppats på då med tanke på att jag inte äter någonting före klockan 12. Men det kändes inte som någon större förlust. På lunchen hade jag bett om "specialkost"= fisk och potatis utan sås. Men när det var dags för vårt bord så var både kött alternativet och fisk alternativet slut, så det fanns bara en vegetarisk soppa baserad på grädde. Eh? Så dom fick fixa fram en räkmacka så jag kunde äta endast räkorna. Men jag köpte några bananer och nötter efteråt. Tråkigt bara när man sagt till om specialkost/allergi och de inte tar hänsyn till det. Sen åkte vi på en guidad båt sightseeingtur. Lite skumt att åka på sightseeing i sin egen hemstad, men det var mysigt ändå i solen.
Idag har jag vilodag och passade på att ta en stund i solen med en kompis. Vädret är så opålitligt i Sverige så man får ta vara på soltimmarna känns det som!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: