finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

negativitet blä

Kategori: Dagbok

Fick väldigt positiv respons från Axon på min träningsrapport och blev så himla glad idag. Ska eventuellt få en ätardag varje vecka för att orka med det tuffa nya schemat. Jag var så himla peppad och lycklig. Sen fick jag en spydig onödig kommentar om min kost från en kollega som inte ens vågar säga det direkt till mig. Och däääär blev jag på dåligt humör. Jag fattar inte hur man orkar bry sig om vad andra äter eller inte äter, och varför man måste sprida negativitet runt sig? Suck, snacka om att förstöra min dag.
 
Imorgon är det dags för Blodomloppet 5 km och jag ska försöka knäcka min tid från Vårruset på 33:05. Eventuellt ska jag äta lite extra kolhydrater idag för att bunkra lite mer energi. Synd att det regnar så mycket bara. Jag tar vilodag idag men en powerwalk ska jag nog få till i alla fall!
 
Erin Stern
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: