finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

New shoes

Kategori: Dagbok

Igårkväll var en kompis i en trafikolycka som slutade någerlunda väl, men fick åka ambulans och väntar nu på operation. =( Sov oroligt och gick inte upp förrän vid 11. Startade dagen med powerwalk längs havet för att rensa huvet.  Efter en rejäl lunch blev det gym, tvätt, dusch, mellanmål, nu hem till pappa en sväng och käka middag. Vågen har gått lite neråt igen, och det får mig att bli peppad när det känns värt allt slit. Mina övre magrutor börjar synas men jag har fortfarande ett lager fett under naveln som ligger och döljer resten. Det blir väl så när man haft så mycket övervikt.
Imorgon ska jag ut med min vän som ska gifta sig och leta klänningar till oss brudtärnor =) Det blir veckans cheatmeal förmodligen om vi käkar ute! Ska bli jättekul att umgås och shoppa!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: