finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nytt upplägg

Kategori: Dagbok

Idag har jag sprungit runt hela dagen och burit på och av buffémat och disk. Kom hem vid 15 helt slut i ryggen med halv migrän. Men jag ville så gärna prova mitt nya axon upplägg så jag bara bytte om och stack till gymmet utan att tänka för mycket!
Ett pass runt 50-60 minuter är ett lagom pass för mig för att det ska funka i min vardag. Och visst såg listan lång ut på mitt helkroppspass. Jo tjena, 1 timme och 50 minuter tog det. Och jag som bara hade fått i mig lite lax och potatis från buffén. Jag sitter här som en amöba och kan knappt lyfta ett finger så trött jag är. Jag ska köra det igen på söndag och se om jag kan få ner tiden lite och hålla enerinivån högre. Men jag ser en del hinder i min vardag att lyckas få till ett tvåtimmars-pass? Det funkar ju bara typ på helgen!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: