finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 14 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 14: 75,8 kg
= -10,8 kg
 
Mått totalt:
Mage: -18 cm
Lår (höger): -7,5 cm
Midja: -13 cm
Stuss/rumpa: -13 cm
Bröst: -8,5 cm
Arm (höger): -4,5 cm
 
Tappat 1,1 kg denna vecka, 2 cm på magen och 1 cm på midjan. Trotts att jag haft två vilodagar och inte gått någon powerwalk alls. Jag har varit trött + orkeslös på grund av min pollenallergi och haft stressigt på jobb. Men så länge jag sköter maten och träningen så går det framåt. Jag får försöka bruka allvar nu, med både PW, löpning, träning och kost. Allt måste funka för maximalt resultat och nu är det inte många veckor kvar.
 
                   Start                                            Vecka 14
 
 
  
 
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jäääävlar vilket resultat! Grymt jobbat!

    2014-05-12 | 10:04:49

Kommentera inlägget här: