finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 15 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 15: 75,6 kg
= -11,0 kg
 
Mått totalt:
Mage: -18 cm
Lår (höger): -7,5 cm
Midja: -13 cm
Stuss/rumpa: -14 cm
Bröst: -10 cm
Arm (höger): -4 cm
 
Helt otroligt att det gått 15 veckor redan? Tappat 2 hekto denna vecka och 1 cm på rumpan, 1,5 cm på bröstet och ökat 0,5 cm på armarna. Jag hade min cheatmeal igår och fick i mig snabba kolhydrater så jag blev helt matt (bröd såklart). Nu ska jag köra ett mördarpass och gotta kroppen på förhoppningsvis all energi som ligger sparad. Körde intervaller igår kl 21 på kvällen i ett tomt gym. Det var nästan lite läskigt att springa med hörlurar och ryggen mot ingången när man var ensam! Låg uppe och kollade på film halva natten så nu är jag inte jättepigg.
 
Nästa vecka ska jag kötta järnet, så det gäller att fixa matlådor idag så att jag klarar mig veckan ut. Onsdagen kan bli problematisk då vi ska iväg hela dagen på hemlig destination och jag får inte ens veta vad som serveras till lunch. Men jag får väl ha en shake, banan och nötter med mig som nödlösning. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: