finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 16 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 16: 75,9 kg
= -10,7 kg
 
Mått totalt:
Mage: -18 cm
Lår (höger): -7,5 cm
Midja: -13 cm
Stuss/rumpa: -14 cm
Bröst: -10 cm
Arm (höger): -4 cm
 
Ligger typ still just nu, pendlar mellan 75,6-76,2 kg varje dag i två veckor. Måtten har inte rört sig något denna veckan heller. Jag har haft sämre aptit nu när det är så varmt, och jag är inte lika hungrig när jag inte styrketränar lika mycket. Jag har skippat/missat måltider och det är ju inte bra. 
 
Start
 
Vecka 16
 

Kommentarer

  • Jonathan säger:

    Galet bra! :)

    2014-05-26 | 13:39:22
    Bloggadress: http://zodi.se

Kommentera inlägget här: