finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Svettig Söndag

Kategori: Dagbok

Har hunnit med mycket idag!  RÖSTAT i EU valet, träningspass, dusch, passa hund, köpt inlines, veckohandla, göra hamburgare, sola. Nu ska jag dammsuga, sopsortera, diska och göra matlådor. Jag sover alltid oroligt (knappt sover alls) natten mellan söndag och måndag, antagligen för att jag stressar upp mig och planerar veckan i huvudet. Jag måste lära mig att kontrollera min inre stress! Man skulle kunna tro att jag borde somna som en stock efter såna här dagar men det gör jag inte. 
 
 
 
 

Kommentarer

  • johanna säger:

    Känner så igen det där med sömnen. Skulle kunna träna 12h och ändå få svårt att somna..


    Oh vart har du köpt inlinesen!!!!? :) hur mkt kostade det? har också vart intresserad.

    Svar: hittade på blocket för 400 kr =)
    Fighter

    2014-05-26 | 10:24:55

Kommentera inlägget här: