finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vill man så går det

Kategori: Dagbok

Idag har vi varit iväg på konferens hela dagen med start: frallor och pålägg = jag drack endast Celsius. Lunch: biff med potatismos = jag åt wook med grönsaker. Fika: rabarberpaj med vaniljvisp = jag åt Questbar. Ja jag fick sneda blickar men alla kollegor utom 1 är väldigt förstående över min diet och varför jag är hängiven till mitt projekt. Vill man så går det. Så det var inget som påverkade mig, men hungrig som en varg var jag när jag kom hem! Internetuppkopplingen funkade jättedåligt där ute så jag fick åka direkt till kontoret för att få iväg lite mail innan jag åkte hem. Nu är klockan 20 och jag har äntligen tryckt i mig kycklingfile med tzatziki och klyftpotatis, finn crisp med philadelphia och en skål kvarg!!!! 
 
Imorgon ska vi ha ett event där jag ska hjälpa till med allt praktiskt så jag lär var helt slut när jag kommer hem. Men jag hoppas där är något ätbart på buffén, för planen är att köra mitt första träningspass med Axons nya helkroppsupplägg efter jobb. Mina kollegor ska ha after work men jag får ändå inte dricka alkohol så jag skiter nog i det.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: