finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

blä

Kategori: Dagbok

Mådde urk igår och bara gav efter för mina cravings, gick loss på både nötter, choklad och gifflar och sen fick jag såna skamkänslor. La mig tidigt och bara kände mig som sämsta människan ever. Jag är sugen hela tiden och mitt sockerberoende är tyvärr tillbaka. Jag går och sneglar efter red bull och vill hela tiden dricka läsk eller celcius. 
 
Jag försöker verkligen att återskapa mina axon-rutiner. Jag lagar matlådor och lägger upp rätt mängd mat och har med mig banan och kvarg. Jag tränar men jag har så svårt att hålla mig borta från godis och annat skit nu när jag inte har någon som "kollar mig" och sätter press på resultat. Det räcker inte med något litet heller, jag kan äta i flera timmar utan att bli mätt. Känner mig fetare och fetare och blir mer och mer trött i både huvudet och kroppen. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: