finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Löning

Kategori: Dagbok

Finns det någon bättre känsla än löning, hur rik känner man sig precis den 25e?! Har suttit och gjort upp en kalkyl på smartbudget.se och tittat över mina utgifter. Jag ligger nog på dubbelt jämfört med en normal svensk matkostnader. Men det är mest på grund av all läsk, energidrycker, luncher ute och spontanköp. Jag inser att jag kan spara hur mycket pengar som helst om jag kapar alla dessa onödiga utgifter, ungefär som en rökare. Jag ska försöka tänka mer ekonomiskt nu och se hur mycket pengar jag kan spara. Behöver lite extra cash dels till min resa i januari/februari och dels till bilen som behöver fixas, och såklart till nästa sommar. 
Nu ska jag laga middag och sen hem till pappa för att låna hans wifi för att uppdatera min iphone. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: