finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

On a budget

Kategori: Dagbok

Första dagen idag utan läsk och energidrycker. Brukar dricka 1-3 burkar av celcius/cola zero/red bull varje arbetsdag. Det blir ju en slant om man säger så! Slå ut det på en månad eller på ett år så kan man spara en hel del pengar. Jag var rätt dimmig i huvudet i slutet av arbetsdagen men det gick såklart bra ändå. Inte så konstigt att jag var trött efter helgarbete.
Kollade skafferiet när jag kom hem och värmde en burk soppa som höll på att gå ut och gjorde bananpankakor på ägg som höll på att gå ut. Shit vad jag känner mig grym på att budgetera! 
Imorgon ska jag kompensera ut lite arbetstimmar och dra till gymmet på morgonen, och ramla in på jobb vid lunch. Jag ska hålla i en utbildning hela kvällen dessutom så jag ser ingen anledning att komma till jobb för tidigt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: