finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Poledance

Kategori: Dagbok

Har haft storstädning deluxe här hemma idag. Min lägenhet skulle nog klara en flyttbesiktning, har till och med torkat golvlister, torkat golvet för hand med en trasa och plockat av och rengjort gallret under frysen. Jag brukar iförsig städa varje helg men inte så grundligt. Tvättat, handlat, röstat, gjort matlådor. Nu ska jag ta en dusch och se hur länge jag orkar följa valvakan. 

Jag och en kollega hade tänkt prova på poledance, mest på skoj. Det känns som att man måste vara sjukt stark och det ser kul ut. Vi tänkte köra det som en rolig after work men alla är så feministiska så det blir nog bara vi två.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: