finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bokmal?

Kategori: Dagbok

 
 
 
 
Igår var jag på fest hos en kollega och hade supertrevligt. Jag har ju betalat priset för det idag och mest legat hemma och degat. Tips till alla er som tycker om att läsa men inte känner att du hinner. På storytel.se kan du lyssna/läsa på hur många böcker du vill för bara 169kr/mån. Jag gillar fantasy, självhjälpsböcker, fakta, psykologi och harlequin. Frossar loss på min fjärde bok för idag och kan inte reda ut i vilken ordning jag vill läsa alla böcker. Jättebra att ha när man är ute på powerwalk, på löpbandet, i badkaret, på tåget eller på kvällarna. Idag har jag läst en bok om ekonomi, en om social kompetens och en om attraktionslagen. Nu är det "ordning och reda" på menyn.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: