finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

excited

Kategori: Dagbok

Testerna till vaktjobbet måste ha gått bra, för idag blev jag kallad till intervju om 1,5 vecka. Spännande, känns som att jag inte har något att förlora. Det är bara ett "extrajobb", jag har heltidsjobb med bra lön så jag är inte beroende av att det ska bli något. Om jag får det så är det meningen!
Imorgon ska vi ha lite festligheter på jobb, chokladprovning, bubbel och så vidare. Efter jobb ska jag träffa en kompis som är nere på jobbintervju och husvisning över helgen och förhoppningsvis flyttar ner sen. I helgen ska jag på sweden grand prix och titta på bikini fitness, body fitness osv. 
Nu ska jag lägga mig efter ett träningspass och lite kvällsmat.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: