finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Hoppsan

Kategori: Dagbok

Jag råkade ju söka två extra/sommarjobb igår och fick besked från det ena (djurskötare) att det inte passade med mina nuvarande arbetstider. Men de andra hörde av sig direkt och telefonintervjuade mig. Jag fick göra ett gäng IQ, språk, personlighet och förståelse tester på datorn via en länk och nu får vi vänta och se. Inte för att jag behöver ett extrajobb, men jag har mycket fritid och ingen direkt hobby utöver träningen och hundarna. Det hade varit roligt att prova på något nytt och få in en fot i en helt annan branch.

Jag klarar mig gott och väl på min lön men drömmer om att köpa hus i framtiden och för att göra det behöver jag en kontantinsats. Och jag som drömt om att bli polis får kanske prova på uniformsyrket äntligen! Vi får se om jag går vidare i testerna och bli vakt och får bära uniform =))) Spännande när det händer lite nytt i livet. Jag är frustrerat desperat efter förändring just nu även om jag trivs kanon på mitt jobb och i min lägenhet så vill jag inte vara på samma ställe hela livet.  Kul att jag är lite attraktiv på arbetsmarknaden ändå och att jag skrev en bra ansökan. Man blir lätt lite ringrostig när man inte sökt jobb på några år. Jag slängde ju egentligen bara iväg en ansökan lite spontant på skoj. Men om det var ödet så kör vi på det!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: