finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

birthday

Kategori: Dagbok

 
Var ledig igår och skulle på ansiktsbehandling men det blev inställt, så det blev julbak, middag och bio. Jag har haft ett par underbara veckor med födelsedag och nära och kära. 

Det har löst sig med cystan på äggstocken, den sprack och allt är lugnt igen. Så gynekologen tyckte inte att det finns någon anledning att hålla på att frysa in ägg utan tyckte nog mest att jag var onödigt orolig. 

Jobbet har börjat lugna ner sig och jag har bara 2 kvällar kvar i år, utöver lite julmys. Min 30 års fest blev väldigt lyckad och jag hade skitkul och fick massa fina presenter! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: