finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

jetlag

Kategori: Dagbok

Fullt upp på jobb denna veckan, och kommer inte lugna ner sig förrän till sommaren troligen. Idag besiktigade jag min bil och den gled igenom utan anmärkningar!! Så jäkla shockad är jag över det, det har aldrig hänt förut med någon bil jag haft på 12 år! Där är alltid nåt jäkla strul som landar på 3-25 tusen spänn. 
 
Jag har inte kommit igång än med träning och rätt kost, jag är fortfarande jetlaggad från resan, somnar 21 döende och vaknar 6 pigg. Men nu är det snart helg och då får jag en chans att vända på det. 
Men planen är att försöka ha ett liknande men inte lika hardcore axonkoncept fram till sommaren och tappa runt 8 kg och sen hålla mig där. Nästa vecka blir fullsmäckad, tandläkarbesök, cellprov, massage, fönsterbesiktning, medarbetarsamtal och kvällsjobb osv. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: