finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vacation+wedding

Kategori: Dagbok

Nu är jag tillbaka från Thailand, något brunare och absolut utvilad. Det har mest varit fokus på min väns bröllop givetvis. Eftersom jag varit på Koh Samui tidigare (och i Thailand minst 10 gånger) så struntade jag i sightseeing helt. Jag badade och solade, käkade god mat, fick ryggmassage, fotmassage, mani-pedi, gick en matlagningskurs och shoppade lite. Jag är ganska jetlaggad nu men har fått en god natts sömn.
 
Här kommer några bilder från veckan, men det finns hundratals bättre bilder från bröllopet tagna av profesionella fotografer. Det kommer troligen dröja några veckor innan de bilderna är klara. 
Imorgon är det dags att jobba igen. Jag ska strax iväg och handla, tvätta och tagga mig inför mitt eget beach 2015 projekt.
 

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: