finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

migrän & mens

Kategori: Dagbok

Har haft planeringsdag idag på ett hotell som hade gratis popcorn maskin och mjukglass maskin med strössel, kakor och buffé. After work på det med free boose. Jag höll mig bra och drack cola zero, käkade bara kyckling med ris till lunch och en korv med hög kötthalt på kvällen. Fick mens, och migrän, och har suttit i över en timme nu och förökt hjälpa pappa med hans internetbank som jag även satt två timmar med i går kväll. Nu känner jag bara att mitt tålamod tryter åt alla håll! Och jag måste nog bara gå och lägga mig så att denna dagen kan vara över...

Imorgon jobbar jag cirka 11-15 och 17-21 är tanken för hundarnas skull. Jag ska till gymmet på morgonen och på kvällen ska vi hålla i en kickoff där jag mest ska vara behjälplig med logistik och mat. 
 
Smycken jag köpt till bröllopet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: