finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Träningsvärk

Kategori: Dagbok

Har sjuk träningsvärk, tar vilodag idag. Sov jäkligt dåligt och kom inte till ro förrän vid 05. Idag ska jag hänga med min kollega till hennes crossfit box och kika lite hur där är. Dom har sommarerbjudande och jag är ju så himla sugen på crossfit, men känner mig för otränad. Det ultimata hade ju varit att gå ner 15 kg först och sen börja på crossfit. Men nu hetsar dom mig och det är väl lika bra att gå dit och kolla..är ganska nervös.
 
Ja gott folk detta är min diet mat, not too shabby va? Ja man går ner i vikt på detta, hade jag orkat hade jag gjort mer sallad.  
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: