finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vecka 2

Kategori: Dagbok

 
Jag som ALDRIG blir sjuk (inte varit förkyld på 2,5 år ens), åker ifrån mina vitaminer och mineraler i tre dagar och blir pangförkyld. Ligger hemma med feber, snuva och halsont. Har legat i sängen hela dagen med halstabletter och kvarg och tittat på en fransk film om en hund. Ska ta ut hundarna medans det är sol och sen laga lite thai mat. Jag som såg fram emot att komma igång med crossfiten så snart som möjligt.
 
Resultat vecka 2: -0.3 kg (vikt innan resa -0,8 kg)
Det har inte gått att följa diet och tider när jag varit iväg, men det var bara 3 dagar och jag åt inget socker. Jag har inte kunnat träna heller så att jag gått ner över huvud taget är bra.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: