finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Good night

Kategori: Dagbok

Har haft en jäkligt bra kväll och nu är jag trött som ett djur. Tempot börjar lugna ner sig på jobb och jag hinner ikapp med mina ärenden ett steg i taget.... Skönt. Jag samlar sakta in pluspoäng på jobb och för en lista över mina lyckade projekt, att använda som argument vid löneförhandlingarna i höst. Det har nämligen anställts två helt nya, som har fått högre lön än mig!? Jag har sökt nytt jobb och börjar känna mig ganska missnöjd över min situation. 

Jag måste säga att jag verkligen gillar Linas matkasse, speciellt salladstillbehören är helt sjukt goda. Blandningar och grönsaker och hemmagjorda såser som jag ALDRIG hade kommit på själv. Jag hatar klassisk isbergssallad. Detta är helt brutalgott....

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: