finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

en händig kvinna reder sig själv

Kategori: Dagbok

Det är ju tydligen inte säkert att släppa ut mig med visa kortet! Jag skulle "bara ha" en ny dörrmatta på ÖB och det slutade med att det rann iväg pengar på mer än så. En ny stekpanna, kökslampa, soffkuddar osv på Chilli. Den gigantiska new york tavlan fick jag av en kollega igår och lyckades montera upp själv! (montera ihop ramen och spänna duken rätt + spika upp den på väggen någerlunda rakt) Jag får såna perioder där jag vill piffa till här hemma och göra det hemtrevligt. Synd det är så jäkla dyrt med möbler och heminredning bara. 

Veckorna går så jäkla snabbt och jag glömmer att uppdatera bloggen. Veckan har varit upp och ner med PMS och huvudvärk. Jag fick i alla fall ut något bra av veckan och lämnade in bilen på verkstan för kammremms-byte. Sååååååå jäkla skönt att ha det gjort!!!!! En kostnad som svider men en investering om bilen ska hålla några år till. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: