finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

panikkurs

Kategori: Dagbok

Igår var jag på Blodgivningscentralen och försökte bli blodgivare. Tyvärr gick det inte eftersom jag inte har några synliga vener i armvecket som är tillräckligt tjocka för att kunna tömma en hel påse blod från. Synd synd, men jag uppmanar alla som vill och kan att donera blod! Det tar 30 minuter av din tid och räddar liv.
 
Idag skulle vara dagen då jag hann ikapp lite med mina ärenden på jobb. Men 8.30 ringde telefonen när jag fortfarande inte ens rastat hundarna. Någon är sjuk, vill du ta hans plats på en kurs kl 9? Fick styra ihop mig själv, mina hundar och styra mot andra sidan stan på nåt hotell och hann dit med andan i halsen.
Det var inga nyheter för mig men alltid bra att ha en till kurs på sitt CV! Eftersom jag fick skjuta på andra saker så körde jag inom kontoret och hämtade hem min laptop så jag kan jobba hemifrån lite ikväll. Snooze på den. ZzZzzz...

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: