finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

wtf

Kategori: Dagbok

Jag är trött på allt! Jag är trött på godis, choklad, läsk, kakor, bröd. Inget är gott längre. Jag har så dålig kondis nu så det är löjligt. Jag är trött på mitt jobb, jag är trött på mina nuvarande vanor. Jag är trött på att vara trött. Jag känner hur all min styrka förtvinar. Jag måste vända på det NU. Jag vet ju att jag kan så varför gör jag inte det? Jag kan inte bara sitta hemma och kolla på pretty little liars vecka ut och vecka in. 

Jag har räknat på att det är 17 veckor kvar tills jag (troligen) startar min semester. Veckorna är inte helt spikade på jobb än men ungefär där. Visst hade det varit gött att komma i min sommar garderob då och känna mig lite mer bikini-fit. 
 
Jag har handlat hem vad jag behöver för veckan, peppar mig själv att gå till gymmet om en stund. Vädret och dagsljuset börjar tillåta att jogga i parken även tidigt på morgonen nu. Nu jävlar är det ändring på gång. Man måste inte nödvändigtvis gå all out och träna 15 gånger i veckan och äta endast broccoli. Men man måste börja någonstans, och kosten är alltid en bra start. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: