finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

crossfit

Kategori: Dagbok

Jag vaknade och kände mig på bittert humör, men har jobbat aktivt mentalt för att vända på det. Jag har försökt tänka positivt och göra sånt som gör att jag mår bra. Jag har peppat mig själv med positiva affirmationer! Gud vad skönt att jag lyckades avsluta två ärenden på jobb denna veckan som hängt över mig i flera månader. Tänk vad bra gjort att jag sa till chefen vad jag tyckte istället för att gå och sura över en händelse i flera dagar. Fan vad bra jag är som avvänjt mig från red bull. Vad fint jag har gjort det här hemma. Vad bra att jag har tagit tag i min hälsa och börjar gå på kontroller för att se till att jag håller mig frisk.
Nu ska jag gå bort till gymmet (jobbgymmet) och köra ett eget komponerat crossfit pass, utan att behöva vänta på folk vid vikter och bara kötta. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: