finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Fail

Kategori: Dagbok

Hade jättesvårt att sova inatt trotts att jag var trött, och blev väckt flera gånger. Så trotts att jag hade ställt klockan 40 minuter tidigare idag för att hinna ta en rask promenad innan dusch och jobb så blev det inte så. Jag var så trött så trött så trött. Jag tog med gymkläderna till jobb och tänkte träna i källaren efter jobb. Men ett maffigt möte tog gnistan ur mig och det blev inget med träningen heller. Så det blev fail idag. Men imorgon blir det minsann! Och jag har åtminstone inte ätit nåt socker så det är cred.
 
Lammfärsbiffar med tabbouleh, bulgur och grillad paprika-yoghurt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: