finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

slim slim slim...

Kategori: Dagbok

Underbart väder och LÅNGHELG. Kollar på Biggest Loser, min favoritsäsong 11 och inspireras. Målet idag är att INTE äta något socker. Jag ska försöka sluta dricka energidrycker. Jag dricker energidrycker för över 1000 kr i månaden och troligen över 500 kr läsk. Utöver det lägger jag nog minst 1000 kr i månaden på godis och kakor. Lätt 1000 kr i månaden på uteluncher. Ja här finns mycket pengar att spara....
Jag fick besked på att jag inte fick vakt-jobbet så jag får hitta andra sätt att spara pengar! Jag är inte ledsen för det utan det betyder bara att jag får lägga mitt fokus på andra saker i sommar.

 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: