finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Igång igen

Kategori: Dagbok

Jag är igång igen med träning och diet, och det känns jätteskönt! Jag är mer taggad än någonsin, men inte på ett besatt sätt utan ett ganska avslappnat tänk. Jag droppar vikt och försöker hålla ut genom den värsta perioden i början med sockerabstinens och saknad av vitt bröd och choklad osv. Jag är extremt tung i kropp och leder, så jag tar det ganska lugnt med träningen. Det handlar inte om någon deadline eller prestation, bara hälsa och pepp.
Visst är det gott med sötsaker, men är det värt att inte kunna använda sina kropp och må dåligt? Nä aldrig!
 
 

Kommentarer

  • Stålmamman.blogg.se säger:

    Sjukt stark du är. Och en inspiration för mig. Jag har följt dig länge nu och är glad att du är igång och bloggar igen. :)

    Svar: Tack =) kämpa på
    Fighter

    2016-08-24 | 20:07:52

Kommentera inlägget här: